Bestaan er toevallig ook nederlandse guilds in MapleRoyals? of guilds waar veel/de meeste nederlanders in zitten? het is me nog niet echt opgevallen en meestal weet ik snel al nederlanders te vinden hahaha
Volgens mij is er geen "Nederlandse" guild op mapleroyals. En zover als ik weet is er in elke guild op royals de regel dat je Engels moet praten. Als je echt een guild wil waar alleen Nederlanders in zitting en/of Nederlands in mag/moet worden gesproken dan moet je er zelf één maken.
I think there is no "Dutch" guild on maple royals. And as far as I know, in every guild on royals there's the rule to speak English only in the guild. If you really want a guild where only Dutch people are in, or are allowed in you must create one on your own.
You can speak whatever language you want on the server. The only rule is that smegas must be in English.
Zullen we de posts in de nederlandse sectie van het forum ook echt Nederlands houden? En wat mecheez zei klopt, er zijn geen volledig nederlandse guilds hier. Er is wel een groot percentage aan Nederlandse spelers, en je zult zeker aardig wat Nederlanders vinden in de grotere guilds, zoals Synergy, Lubs, Queens, en Wings, mijn eigen guild (die je gerust mag joinen! #guildreclame), al moet ik wel zeggen dat er meer Nederlanders zijn in Wings en Synergy dan de andere 2 bovenstaande guilds. Edit: Was ik net vergeten: Welkom op de server! Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben! ^^
ik had ook al verwacht dat er niet echt nederlandse guilds zouden zijn. het is eigenlijk ook veel leuker als de guilds een beetje multi culti zijn :3 als je nog een plekje hebt, graag