EvoGucci här Kom hit först i November 2016, men började aldrig riktigt spela. Ska börja nu för en kompis spelar. Adda gärna!
Hej! Jag tänkte att jag skulle börja på den här servern! Jag vet inte riktigt hur aktiv den är egentligen, det brukar stå runt 900-1k players men jag är på en annan server men det är bara typ hälften så många spelare... Jag tänkte spela som en Thief så förhoppningsvis kan jag lvla ganska snabbt/få najs ninja stars som en trevlig person gav mig, fick några Steelies haha! Är lvl 7 just nu !
Jag har precis börjat om med en ny karaktär. IGN är SavagePower. Jag loggar in ikväll vid 18-tiden. Min tidigare main var NL så jag kan kolla om jag har lite saker till dig @Sebbex
Haha awesome! Jag kommer nog hem runt 18 också... Är på universitet och sen ska jag hem och tvätta kläder xD! Jaha tyckte du inte om Night Lord? Eller har du gjort det som finns att göra redan?
Jag är på jobbet till 17, sedan får vi se om dottern sover när jag kommer hem eller inte. Jag gillar NL men jag började HP Wash:a för sent. Man måste inte HP Wash men för en del bossar behöver du ha en hög base