Hallo daar! Voor de mensen uit Nederland die MapleRoyals spelen hebben wij een Nederlandse guild opgericht! Unox bestaat op dit moment 4 weken met 37 (Actieve!) leden. Wij willen er graag voor zorgen dat onze landgenoten op de juiste weg geholpen worden, denk hierbij aan; - Tips en tricks - Leechen bij betrouwbare guildies - Een leuke start van MapleRoyals met heel veel nieuwe mensen die je leert kennen - Een super leuke Discord channel om live met je guildies te praten Wil jij een goede start van je MapleRoyals tijd? Contact in game de Jr. Masters; JohnBravo, MrDutchX of maanzaad! We hopen je snel te zien! Unox is alleen voor Nederlanders en er zit geen level requirement aan vast. Zolang jij een goed humeur meebrengt, en actief bent, ben jij van harte welkom in de gezelligste guild van MapleRoyals! Team Unox
Ik verwacht dat het sowieso wat langer gaat duren voordat de guild weer 100% actief is. De huidige bugs die nog in het spel zitten zijn nog erg belemmerend om vlekkeloos te spelen. Nadat de meeste bugs eruit zijn zullen wij als jr. masters ervoor zorgen dat de guild zo actief mogelijk en natuurlijk gezellig blijft! Team Unox
Ik zou graag willen Joinen bij de Guild alleen is de register dus disabled waardoor ik geen account kan maken -_- haha maar zodra die het doet join ik de guild zekers weten !
Ja, alleen er werkt maar 1 iemand aan de updates en er is al best wel veel gefixt ze open de register pas weer als alles het weer doet zoals het hoort
Wanneer het mogelijk is zou ik ook graag de guild joinen, ben begin december begonnen op mijn character: Socialized, bandit, nu level 53, en zoek graag een Nederlandse clan. Ben actief geweest tot ze met het probleem van nu aankwamen.