Inte visste jag att du kunde svenska! <<< Just därför behövs ett svenskt sobforum. Det fannst det heller inte förrän tills nu. Jag bad om att de skulle ge liv till ett svenskt subforum och hokuspokus så beviljades min önskan!
Ser inte riktigt syftet med ett svenskt subforum, då 99% av alla svenskar (och speciellt folk som spelar mmo-spel) bemästrar det engelska språket och kan förstå och göra sig förstådd på en ganska avancerad nivå. Tror subforumen är mer till för folk som inte normalt sett har så lätt för just engelska. Men vi får väl se om det blir någon aktivitet här
Spelar ingen roll om man kan engelska eller utan ville bara se om det fanns fler som kan prata svenska här. Där har vi en till! ^
Mmjo, anledningen till att subforum finns är delvis, som vissa säger, att de som inte bemästrar det engelska språket kan prata med de som förstår sig på servern. Men man känner ju oftast en gemenskap med sina landsmän, därför tycker jag att det är väldigt nödvändigt. Dessutom finns det ju beviseligen ett antal svenskar här. Särskilt om man kan träffa lite skönt folk när man ändå håller på!
Jag har uppfyllt mitt ändamål här!!!! Fortsätt så har så har vi snart mobiliserat en hel arme. #WeTakin'Over