Tjena allihopa, har funderat på att göra någon svensk guild, är någon på? Skulle vara roligt om man kunde hitta några fler svenskar på den här servern!
Ser inte riktigt någon anledning till det. De flesta svenskar här talar ändå engelska väl och de flesta är redan i guilds. Sen tycker jag personligen att det är rätt trist att begränsa sig till folk enbart från samma land. Börja köra lite boss runs och lär känna folk så ska du se att du stöter på en del svenskar.
Aa du har en poäng med det, men tycker ändå att det skulle vara kul att ha några att vara i samma guild i, har sett att det är en del spanska/italien guilder, tycker det vore kul om det fanns någon svensk också.
Ajja, om någon blir intresserad så kan ni adda mig IGN: Gallero Vi är några i guilden nu, hoppas att den växer lite. ~ PRIME ~
Det skulle vara riktigt kul att se en svensk guild i Royals, jag vet att det redan finns en Finsk, och vi vill väl inte vara sämre än finnarna? Med detta sagt tänker jag vara lite jobbig, jag har ingen karaktär som skulle kunna vara med i en svensk guild då Balance är den som gäller för mig. :/
Inte skall vi väl sjunka så lågt och göra en svensk guild så att vi kan känna oss bättre än finnarna? Jovars, jag vill ju inte göra @Pofke arg precis! Mesta dels så snackar jag engelska med mina svenska buddies in-game, det händer att man kläcker ut sig några svenska svårdomar ibland dock!