In de 2007 - 2012 spendeerde ik veel tijd 'socializing'. Het zou wel leuk zijn als iemand van de mensen waar ik toen Maplestory mee speelde nog steeds actief is in MapleRoyals. Mijn naam was destijds Kingofsins. Een video van een klein gedeelte van de Nederlandse community waar ik toen mee speelde voor een sfeerimpressie
Ah bedankt voor het melden! Als het goed is zou de video nu wel zichtbaar moeten zijn. Edit: Heb het filmpje net ook weer even bekeken en het heeft wel een hoge cringe-factor. Houd daar rekening mee tijdens het bekijken hiervan.
Hopelijk kom je hier nog wat bekenden tegen, zelf heb ik alleen GMS (Khaini) gespeeld. Wat ik trouwens écht 'cringe' vind, is MapleStory in het Nederlands.
Ik speelde toen zeker EMS, alleen kom je me niet bekend voor haha. Als je onze guild (Oranje) wilt joinen, let me know, dan voeg ik je toe!
Ik speelde ook in deze tijd en ken bijna iedereen in de video! Ik zit te twijfelen om MapleRoyals te spelen, is het het waard?
Gaaf dat er nog iemand actief is die de mensen herkent! Wat was jouw naam destijds in EMS? Voor wat betreft MapleRoyals. Ik vind het tot nu toe wel leuk om te spelen. Het is lastig vergelijken met EMS destijds, persoonlijk speel ik nu heel anders, maar ik zie genoeg mensen rondlopen, PQ's zijn redelijk actief en er zijn ook genoeg mensen die 'socializen'. Je kunt dus spelen zoals je zelf graag wilt.
Zalig die EMS tijd. Kluizenaar! Ik vond dat wel handig omdat ik op GMS soms verloren liep en men engels niet echt geweldig was. Daardoor snapte ik vaak de bedoeling niet van sommige questen. Ondertussen zoveel jaren later, loopt alles bijna op automatische piloot. Bedankt voor deze mooie memory!
Leuk dat je weer actief bent! Volgens mij wel iets te lang geleden voor EMS (volgens mij kwam EMS iets van 18 jaar geleden uit)
Haha ja zou kunnen, anyway, ben blij dat ik deze private server heb gevonden. Vind de huidige helemaal niks!
Ik kan me herinneren dat ik moest wachten op de Beta release in de US. Wizet deed toen uiteindelijk de launch in Mei 2005 (V.30 Beta). Een beperkte hoeveelheid spelers konden toen spelen. Er was toen alleen de 2e job advance en victoria. Beste keuze was toen warrior omdat de andere jobs niet betaalbaar waren, potions waren duur in verhouding tot de mesos die verdiend konden worden. Ik heb aardig wat versies gespeeld ook private servers. Als je twijfelt dan zou ik deze server willen aanraden, doet wat hij moet doen.
Mocht je nog een nederlands talig guild zoeken join dan kaas. Pm me maar ingame als je interesse hebt.
Ik heb al jaren geen mapleroyals meer gespeeld maar uit nostalgia toch weer even de site bezocht. Ik heb vroeger vooral de beta van EMS gespeeld, mijn IGN was toen rapidstab en als de naam al doet vermoeden was ik een bandit destijds.