Over ongeveer 2 maanden hebben we vakantie! Hebben jullie al plannen? Wat zijn de plannen? MapleRoyals till we die? (ppl2pass) Naar het buitenland Als kaaskoppen in CenterParcs zoals de rest van Nederland Werken? Anders? Ben benieuwd! Ik zelf ga 3 weken naar Korea en 1 week naar japan ^_^! De rest ga ik werken/royalen/chillen
Ik zal moeten gaan werken om school volgend jaar te kunnen betalen. Naast werk is het nog dingen doen met vrienden en natuurlijk wat gamen.
Ik weet dat er een optie is om te lenen maar dat wil ik liever vermijden als het kan. Als ik er echt niet onderuit kom, zal ik uiteraard een lening aanvragen.
Werken, gamen en natuurlijk chillen met vrienden. Heb ook wat festivals gepland. (mijn vakantie begint al over een paar weken dus)
Op vakantie naar Kroatië daarna nog met vrienden naar Duitsland voor 1/2 weekjes en de rest is dan gewoon hier rusten.
Tja voornamelijk metal dus ik denk niet dat het erg in de smaak zal vallen bij de meesten haha Maar Graspop, Fortarock, Dynamo Open Air, Bospop, Dokk'em Open Air, Into the Grave waarschijnlijk! EDIT: Als Zomerfeesten een festival is; daar ben ik elke dag ook bij.
Ja ik vermoedde al dat het geen metal zou zijn haha, weinig luisteren ernaar hierzo. Het is niet allemaal hardrock en metal though; maar geen techno nee, helaas. Jij ook veel plezier!
We are electric volgende week, daarna weekje naar london ergens nog een weekje naar familie in italie en natuurlijk gewoon werken+royals