Closed Ban Appeal

Discussion in 'Ban Appeal' started by ipwnmomo, Nov 29, 2015.

1. ipwnmomo

ipwnmomo Member

IGN:
    None
    Guild:
    Lubs
    Character Name: PieceOfCheet
    Last thing you did:Training at forest of golem :)
    Why do you think you got banned?: I Got auto banned by the game and I Found no reason to that until I Found out the message I ot after trying to log back in the game
    Ban message when attempting to log in:You have been dealing the damage 2500 9 times
    What GM banned you (optional):None

Hi, My name's Pieceofcheet and I just got auto banned because the message says I Attacked the monster a couple times the same damage?

I Was apple training at FoG and I dc'ed, when I tried to log back in, I Was banned.
    I Was training with a new friend I met and she was kind enough to party me and HS me while training, after ward, I left for a different channel because her friend came back and our deal was to train together until her friend come back. (Her name was hmm jennnie) I think.

Anyway, I Double clicked my energizer and started training, on my second energizer, after 15 minutes, I Got banned. (Second because I presed on my cash shop button''

I Would really like if you'd look into this please.

All I Have to defend myself as innocent is those SS I Did a couple hours before by accident, pressing my Prnt Screen button when I Want to pot

Thank you

I'm having trouble sometime speaking english so might aswell speak french if you could translate it. the words in between '' '' are english words from the game

J'étais en train de m’entraîner avec une nouvelle amie que je venais de rencontrer a ''Forest of Golem''. qui s'appelle Jennnie je pense.
    On c'est entraîner ensemble pendant 30 minutes jusqu’à ce que son ami reviennent, par la suite, je suis aller me chercher une autre ''CC'' pour pouvoir m’entraîner avec les ''Energizer' que j'ai acheter.
    Apres 15 minutes, rendu a ma second ''Energizer'', Je me suis déconnecter, en essayant de me reconnecter, Il y a eu le message de ''Ban'' qui es, je cite ''You have been banned for dealing the damage 2500 9 times''.

So all I am asking is if you could look into this for me please.

I Am a legit player who enjoys your server and been back after a 2 years break and Maple now is my way to relax after a hard day at work.

My first and only friend before jennnie is ',Jimarrow'', i met him at kpq in our early lv 20 and he can testify i am legit, i mean, it took me like almost 2 week to get to lvl 43 lol

Thank you

Last edited: Nov 29, 2015
  2. Michael

Michael Donator

Country Flag:
    IGN:
    17step
    Guild:
    Heroes
    Notre jeu a un système qui donne une interdire automatiquement quand on fait quelques choses méfiants. Ce système ne fait pas des erreurs avec les interdires pour la méme dommage; c'est impossible de frapper un monstre neuf fois avec la même dommage, et c'est impossible aussi de faire la même chose sur neuf monstres individuellement. On doit utiliser des programmes mauvaises pour faire ces actes. Si le système dit que tu la faisais, il n'est jamais incorrect.

Je suis désolé mais nous ne revoquerons pas ton interdire.

Katsuruka likes this.
  3. ipwnmomo

ipwnmomo Member

IGN:
    None
    Guild:
    Lubs
    Mais je n'attaquait pas les monstres un par un mais tous en meme temps! j'étais dans la foret des golems et je me suis entraîner la un bon 15 minutes avant de me faire deconnecter, il n'y a vraiment aucun moyen afin de reviser tout cela?

Je suis juste énerver mais pas facher parce que mes items sont la, si vous ne pouvez pas m'accorder mon un-ban, pourrais-je me crée un autre acompte?

4. Michael

Michael Donator

Country Flag:
    IGN:
    17step
    Guild:
    Heroes
    La problème n'est pas ou tu étais quand le système donner le ban, c'est parce que c'est vrai que tu faisais cet acte; ca veut dire que tu utilisais les programmes qui ne sont pas permis ici. Tu ne pourras pas créer un autre acompte; si tu feras ça, on doit te donner un autre ban pour l'évasion, et ça ne va jamais revoquer.

Share This Page